Cine va livra produsele comandate?

Produsele comandate se vor livra în toată țara prin firmele de curierat rapid: TNT România, FanCoutrier, UrgentCargus, DragonsStar Courier.


Livrarea prin curier rapid

a) Livrarea produselor în țară se va face prin serviciile de curierat rapid, în termen de 24-48 ore de la data preluării coletului de la expeditor. Comenzile plasate după ora 13:30 AM vor fi raportate și expediate a doua zi. De asemenea, pentru comenzile preluate vineri, acestea vor fi facturate și expediate luni. În cazul în care un client are nevoie de colet urgent, se poate apela la opțiunea ,,livrare sâmbătă”, contra unui cost stabilit de către firma de curierat.

b) Livrarea produselor în Mun.București și localitățile aferente Jud. Ilfov vor fi livrate în aceeași zi, după ora 15:00 PM prin firma FanCourier-Divizia Termo. Coletele vor veni cu o autoutilitară echipată cu sistem termo ce păstrează coletele la o temperatură de 5 grade pe tot parcursul expediției de la expeditor la destinatar. Prețul pentru tranportul termo Sameday este de 35 lei.


Cât costă expedițiile?

a) Costul de expediere al coletelor prin transportul standard -în țară- (cutie de carton cu două trei sticle de gheață în interiorul său) este de 20 lei per expediție.

b) Costul de expediere al coletelor prin transportul termo -în țară- (presupune o cutie termo și pinguini de răcire care după preluarea coletului cutia termo și pinguinii se vor returna la expeditor) este de 35 lei.

c) Costul de expediere al coletelor pe Mun.București și localitățile aferente Jud. Ilfov este de 35 lei, livrarea fiind în aceeași zi *Pentru coletele a căror valoare depășește suma de 1500 lei transportul este gratuit iar produsele au asigurare. **Pentru coletele a căror valoare nu depășește suma de 1500 lei, transportul va fi suportat de către destinatar, opțiunea de ,,asigurare colet” fiind opțională.


Comenzi în afara României

• Livrarea internațională se realizează prin formele de curierat TNT România, DHL sau UPS, comenzile pentru expedițiile internaționale fiind trimise pe adresa de email export.import@romvac.ro .


Când se procesează comenzile?

• Comenzile primite în intervalul 7:30-10:30 AM vor fi trimise în aceeași zi. Comenzile preluate în intervalul 10:30 AM-19:00 PM vor fi procesate și trimise a doua zi.


Când să trimit comenzile?

• Comenzile efectuate de luni până vineri până la 10:30 AM vor fi expediate în aceeași zi. Comenzile preluate după 10:30 AM vor fi expediate a doua zi (atât pentru comenzile clienților din țară, cât și pentru cei din Mun.București/ Jud. Ilfov).


În cât timp ajunge coletul la destinatar?

Termenul de livrare al comenzii Dvs. variază în funcție de locația clientului:

a) 24h-48h pentru clienții din zonele urbane și pe o rază de 40 km de zona urbană,

b) 24h-72h pentru clienții din zonele rurale și pe o rază mai mare de 40 km față de reședința urbană a județului.

c) În aceeași zi pentru Mun. București și localitățile aferente Jud. Ilfov.


Voi fi notificat telefonic sau prin SMS în momentul livrării?

• Da, indiferent de firma de curierat clientul va primi un SMS în care sunt menționate următoarele:

a) Numele curierului.

b) Intervalul de livrare al coletului.

c) Numărul de telefon al curierului.

d) Suma de rambursat pentru colet.


Ce se întâmplă dacă nu am fost acasă în ziua în care s-a încercat livrarea coletului?

• Curierul va telefona clientul și îi va comunica un interval de livrare al coletului respectiv. În cazul în care clientul nu este acasă, se va mai face o nouă livrare a doua zi.


Ce se întâmplă dacă data de livrare a trecut iar clientul nu a primit comanda sa?

• Dacă intervalul de livrare al coletului a fost depășit, clientul va suna la Compartimentul CallCenter la unul din numerele 0799.313.331, 0799.313.332 sau 0786.722.844 sau pe adresele de e-mai reprezentanta@imunoinstant.ro/ george.toader@romvac.ro astfel încât să i se asigure clientului o nouă livrare.


Ce trebuie să știu când preiau coletul de la curier?

• În primul rând se va verifica integritatea coletului. Cutia termo și pinguinii de răcire se vor lăsa curierului pentru a se returna la expeditor. Clientul are dreptul de a verifica atât integritatea coletului cât și a produselor din interiorul coletului. Clientul are datoria ca, după preluarea coletului să plătească rambursul curierului pentru coletul preluat.


Clientul nu a găsit în colet documentele produselor sau toate produselor

• Dacă clientul nu a găsit în colet documentele aferente comenzii sale (notă de comandă, factură, prospect) sau toate produsele comandate, va suna la Compartimentul CallCenter la unul din numerele 0799.313.331, 0799.313.332 sau 0786.722.844 sau pe adresele de e-mai reprezentanta@imunoinstant.ro/ george.toader@romvac.ro astfel încât să i se asigure completarea comenzii sale sau expedierea documentelor lipsă.


Când și cum plătesc factura?

• Există două posibilități:

a) Virament bancar iar factura va fi trimisă pe e-mail,

b) Factura împreună cu nota de comandă se va pune în colet iar rambursul aferent facturii (clientului i se va comunica telefonic suma comenzii sale cât și prin SMS de către firma de curierat).


Am primit coletul avariat, desigilat, produsele deteriorate etc. Ce trebuie să fac?

• Pentru a comunica aceste aspecte cât și pentru a-i expedia alte produse, clientul trebuie să dovedească deteriorarea produselor, deteriorarea coletului prin fotografii. Fără o bază solidă (fotografii, poze etc) reclamația nu poate fi dovedită.